Direktlänk till inlägg 6 april 2012

Vila i frid!

Av Kkungelina Svensson - 6 april 2012 13:24

Tilda Höglander.

Du var en livs levande ängel, gud tog dig ifrån oss. Du var en sån person som fick alla glada, liksom du var helt underbar. 1998 - 2012 du hann bli tretton år, skulle fylla fjorton. Det är helt sjukt, jag kan inte förstå det. Jag saknar dig grovt och att jag inte tog chansen att träffa dig i fredags, när jag kunde. Sen att du försvann, bara några dagar efter. Det är helt fucked up. Förut, var vi tajta, sen när du flyttade gled vi isär men vi fortsatte prata. Skänker en tanke till din familj, dom måste vara starka för att kunna gå igenom det här. Jag kommer aldrig glömma då vi drog på diskot på summer games för något år sedan. Vi dansade, vi raggade killar och en massa roliga saker. Utan dig, ingen jag. Du gav mig inre kraft. Jag menar, du var en riktig glädjespridare. Jag trodde inte att den här dagen skulle komma faktiskt, tänkte inte ens tanken på det här. Och att det är just du? Just nu? Det är ofattbart. Men jag vet att du finns här, även om jag inte kan höra dig. Alla kommer nångång möta döden när tiden är inne, men det var inte din tur. Min värld rasade, allt föll i bitar. Jag menar, vi hade liksom inte många minnen tillsammans. Men dom minnena vi hade tillsammans var sjuka. Jag saknar och älskar dig hjärtat.   

 
 
Ingen bild

Evelina

6 april 2012 14:39

vad hände ?

Kkungelina Svensson

18 april 2012 18:06

Hon hade spräckt en pulsåder/blodkärl eller vad det heter, hon fick opereras i flera timmar men det gick inte att fixa.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kkungelina Svensson - 21 april 2012 00:20

Kommit hem efter en underbar kväll med underbart folk! Började med att vi grillade och sånt då, sen så drog vi och gick på samhället. Kvällen spårade också totalt, massa sjuka saker hände. Sen blir jag inihelvetes pissed på folk som lägger sig i mitt...

Av Kkungelina Svensson - 20 april 2012 19:27

Men tja! Sitter hos mig med Zaga, vi har varit med folket och grilla. & nu ska vi snart tillbaka dit igen, ska bara gå på toa, fixa oss och sånt. Men ja, bilder kommer ikväll/imorgon puss och smek sänglek ...

Av Kkungelina Svensson - 19 april 2012 07:27


Idag är det exakt tvp veckor sen gud tog våran ängel ifrån oss, han gav dig ett liv som han tog tillbaka lika snabbt. Det kan inte vara sant du var bara 13 år.     Och nej, jag tänker inte sitta och deppa nu. Ska tänka på det fina vi gjort till...

Av Kkungelina Svensson - 18 april 2012 18:00


Tjaaa! Idag så vaknade jag, for till skolan, blablabla och sånt skit. Hade sovmorgon till typ 5 i 10 men vaknade svintidigt ändå, sen somnade jag om och då väckte Elina mig. Kul ens! Sen så träffade jag Lisa och Maja efter skolan och sen kom mamma oc...

Av Kkungelina Svensson - 16 april 2012 19:47

Vaknade vid 6 idag, fett slö för att det är äckel skola i veckan. Gick till skolan  typ 10 i åtta eller något sånt, var där tills jag slutade och sen satt jag i skolan och väntade på att Jimmy skulle hämta mig. Då for vi och köpte mat och sånt där, s...

Presentation


Kkungelina Svensson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards