Direktlänk till inlägg 6 april 2012

TJEEEEnAAREMANNENNNN OSV

Av Kkungelina Svensson - 6 april 2012 09:36

Jag orkar inteeee bloggaaaa, fml. nej men på riktigt nu då, har inte haft någon dator osv för jag sovit i Arvidsjaur. Men ja, kommer fixa det nångång i mitt liv. Sen så äre så att igår så var jag med en jääävla massa folk, typ, Jennifer, Anton, Anton, Linus, Sebbe, Felix,Emil, Arian tror inte det var någon mer faktiskt. Vi chillade pung typ, sen så drog dom flesta hem. Så var det bara jag, jennifer, linus och anton och vi var ute och gick. Seeeen så for jag och jennifer hem, så somnade jag direkt. Och jennifer, vet jag inte :o Och nu vaknade vi, SVINTIDIGT så jag är typ sur på johnblund :o AHAH. Men nu ska jag vara jävlat kung i köket och göra frukost och mig och jennifer! Kyss! 

 

Där har ni dock en.. väldigt fin bild på jag och jennifer, dock typ 93 år gammal. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kkungelina Svensson - 21 april 2012 00:20

Kommit hem efter en underbar kväll med underbart folk! Började med att vi grillade och sånt då, sen så drog vi och gick på samhället. Kvällen spårade också totalt, massa sjuka saker hände. Sen blir jag inihelvetes pissed på folk som lägger sig i mitt...

Av Kkungelina Svensson - 20 april 2012 19:27

Men tja! Sitter hos mig med Zaga, vi har varit med folket och grilla. & nu ska vi snart tillbaka dit igen, ska bara gå på toa, fixa oss och sånt. Men ja, bilder kommer ikväll/imorgon puss och smek sänglek ...

Av Kkungelina Svensson - 19 april 2012 07:27


Idag är det exakt tvp veckor sen gud tog våran ängel ifrån oss, han gav dig ett liv som han tog tillbaka lika snabbt. Det kan inte vara sant du var bara 13 år.     Och nej, jag tänker inte sitta och deppa nu. Ska tänka på det fina vi gjort till...

Av Kkungelina Svensson - 18 april 2012 18:00


Tjaaa! Idag så vaknade jag, for till skolan, blablabla och sånt skit. Hade sovmorgon till typ 5 i 10 men vaknade svintidigt ändå, sen somnade jag om och då väckte Elina mig. Kul ens! Sen så träffade jag Lisa och Maja efter skolan och sen kom mamma oc...

Av Kkungelina Svensson - 16 april 2012 19:47

Vaknade vid 6 idag, fett slö för att det är äckel skola i veckan. Gick till skolan  typ 10 i åtta eller något sånt, var där tills jag slutade och sen satt jag i skolan och väntade på att Jimmy skulle hämta mig. Då for vi och köpte mat och sånt där, s...

Presentation


Kkungelina Svensson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards