Alla inlägg den 8 april 2012

Av Kkungelina Svensson - 8 april 2012 11:06

Menabaow, igår så var det fett chill osv. Jag och Jennifer satt hos min syster ett jävla bra tag, så råkade vi somna till typ 5 minuter. Och då ringde Robin och väckte oss. Så då drog vi ut ett tag, sen följde han och Nicklas med till oss. Vi satt bara och snackade om allt och ingenting. Sen så stack dom och då drog jag och Jennifer till Albin och Pontus och var med dom till nu. Så vi har som inte sovit något typ. Förutom Jennifer som somnade i Pontus säng, hihi! Sen nu så sitter vi hos min syster och inte gör ett piss. Typ kollar fula bilder och sånt där. hehe! Vad ska jag skriva? Idag så ska vi kanske träffa Sanna, sen så ska vi kanske träffa Sebbe och massa andra folk också. Vet inte vad mer jag ska skriva, hihi puss! Nu kommer då en jävla massa bilder från helgen :') 

                           

svinfina bilder och så vidare.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kkungelina Svensson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards