Alla inlägg den 6 april 2012

Av Kkungelina Svensson - 6 april 2012 13:24

Tilda Höglander.

Du var en livs levande ängel, gud tog dig ifrån oss. Du var en sån person som fick alla glada, liksom du var helt underbar. 1998 - 2012 du hann bli tretton år, skulle fylla fjorton. Det är helt sjukt, jag kan inte förstå det. Jag saknar dig grovt och att jag inte tog chansen att träffa dig i fredags, när jag kunde. Sen att du försvann, bara några dagar efter. Det är helt fucked up. Förut, var vi tajta, sen när du flyttade gled vi isär men vi fortsatte prata. Skänker en tanke till din familj, dom måste vara starka för att kunna gå igenom det här. Jag kommer aldrig glömma då vi drog på diskot på summer games för något år sedan. Vi dansade, vi raggade killar och en massa roliga saker. Utan dig, ingen jag. Du gav mig inre kraft. Jag menar, du var en riktig glädjespridare. Jag trodde inte att den här dagen skulle komma faktiskt, tänkte inte ens tanken på det här. Och att det är just du? Just nu? Det är ofattbart. Men jag vet att du finns här, även om jag inte kan höra dig. Alla kommer nångång möta döden när tiden är inne, men det var inte din tur. Min värld rasade, allt föll i bitar. Jag menar, vi hade liksom inte många minnen tillsammans. Men dom minnena vi hade tillsammans var sjuka. Jag saknar och älskar dig hjärtat.   

Av Kkungelina Svensson - 6 april 2012 09:36

Jag orkar inteeee bloggaaaa, fml. nej men på riktigt nu då, har inte haft någon dator osv för jag sovit i Arvidsjaur. Men ja, kommer fixa det nångång i mitt liv. Sen så äre så att igår så var jag med en jääävla massa folk, typ, Jennifer, Anton, Anton, Linus, Sebbe, Felix,Emil, Arian tror inte det var någon mer faktiskt. Vi chillade pung typ, sen så drog dom flesta hem. Så var det bara jag, jennifer, linus och anton och vi var ute och gick. Seeeen så for jag och jennifer hem, så somnade jag direkt. Och jennifer, vet jag inte :o Och nu vaknade vi, SVINTIDIGT så jag är typ sur på johnblund :o AHAH. Men nu ska jag vara jävlat kung i köket och göra frukost och mig och jennifer! Kyss! 

 

Där har ni dock en.. väldigt fin bild på jag och jennifer, dock typ 93 år gammal. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kkungelina Svensson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards